Job Search

TOP > Job search > Customer Success Manager (CSM)

Customer Success Manager (CSM)

Publication date 2021/04/13

Work Location , Expected annual income :

Tokyo,7.5M ~ 11.0M

About Company :

外資系IoTベンダー

Responsibility :

You will be responsible for:
- 大口顧客の窓口
- セールスクローズした後のロードマップ策定
- デリバリマネジメント
- 顧客へのコンサルテーション

Benefits :

- Social insurance
- Pension plan
- Overtime allowance

Required Experience / Abilities / Skills :

Minimum Requirement for this role is:
- DCSなどの制御システムのエンジニアリング経験
- もしくはIT企業においてCSMの経験者もしくはPMの経験者
- 英語ビジネスレベル(上司は海外になります)
- 日本語ネイティブレベル

Please contact to :

Izumi Ayako
Manufacturing Team
ent-manufacturing-intl@jac-international.jp
* Please note only qualified candidate will be contacted.

JOB ID : IJB2001272

Register now

Registration is required to refer to this job.

Cookieの使用について

本ウェブサイトでは、ユーザーにウェブサイト上のサービスを最適な状態でお届けするためCookieを使用しています。 ブラウザの設定(Cookieの無効化等)をそのまま変更せずに閲覧される場合は、弊社ウェブサイト上の全ページでCookieを 受信することに同意したものとみなします。詳細は、弊社プライバシーポリシーをご覧ください。

閉じる