Job Search

TOP > Job search > Customer Service Lead

Customer Service Lead

Publication date 2021/10/25

Work Location , Expected annual income :

Tokyo,6.0M ~ 6.5M

About Company :

Top American Chemical Company

Responsibility :

You will be responsible for:
- Leading the customer service team
- setting KPIs and monitoring performance
- Driving key initiatives, critical thinking, quality and productivity within the organization

Benefits :

- Social insurance
- Pension plan: DC
- Overtime allowance: (20hours inclusive)
- 15days of paid holiday: after 3months

Required Experience / Abilities / Skills :

Minimum Requirement for this role is:
- experience in customer service or logistics
- Bachelors degree
- People management experience
- Business level English

Please contact to :

Fadoua Fadili
Chemical Team
ent-manufacturing-intl@jac-international.jp
* Please note only qualified candidate will be contacted.

JOB ID : IJB2001279

Register now

Registration is required to refer to this job.

Cookieの使用について

本ウェブサイトでは、ユーザーにウェブサイト上のサービスを最適な状態でお届けするためCookieを使用しています。 ブラウザの設定(Cookieの無効化等)をそのまま変更せずに閲覧される場合は、弊社ウェブサイト上の全ページでCookieを 受信することに同意したものとみなします。詳細は、弊社プライバシーポリシーをご覧ください。

閉じる