Job Search

TOP > Job search > CRM Manager

CRM Manager

Publication date 2024/09/13

Work Location , Expected Annual Income :

Tokyo,7.7M ~ 9.9M

About the Company :

Global Leading French Luxury Cosmetics and Beauty Company

Responsibilities :

-Develop and implement CRM strategies tailored to the cosmetics industry to improve customer retention and acquisition.
-Analyze customer data to identify trends, preferences, and opportunities for targeted marketing.
-Collaborate with marketing, sales, and product development teams to create seamless and personalized customer journeys.
-Maintain and update the CRM system to ensure data accuracy and integrity.
- Plan CRM campaign based on customer journey
-Drive business both online and offline using CRM capability
-Manage CRM team members

Benefits :

-賞与2回
-業績賞与年1回※会社業績及び本人業績による
-給与改定年1回※会社業績及び本人業績による
-通勤交通費支給
-各種社会保険完備
-従業員割引制度
-健康診断(年1回)
-総合福祉団体定期保険
-確定拠出年金制度
-アニバーサリー休暇制度
-ボランティア休暇制度
-保養所/スポーツクラブなどの福利厚生施設利用

Required Experience / Abilities / Skills :

-4-5 year’s CRM or customer marketing management experience
-Fluent Japanese and English
-Strong communication skill
-Strong problem solving experience in a complicated business situation
-Strong presentation skill
-Digital marketing experience is a plus
-Cosmetic or Beauty industry experience is a plus

Contact Information :

川崎 麻菜 Mana Kawasaki
Researcher
Food & Beverage and Consumer Goods Team
M: +81 (0)70-1172-3151
E: m-kawasaki@jac-international.jp

JOB ID : IJB2006870

Register now

Registration is required to refer to this job.

Cookieの使用について

本ウェブサイトでは、ユーザーにウェブサイト上のサービスを最適な状態でお届けするためCookieを使用しています。 ブラウザの設定(Cookieの無効化等)をそのまま変更せずに閲覧される場合は、弊社ウェブサイト上の全ページでCookieを 受信することに同意したものとみなします。詳細は、弊社プライバシーポリシーをご覧ください。

閉じる